TECHNOLOGIA GREENSTRIKE.PL

Dlaczego GreenStrike.pl?

 

Pojazdy elektryczne, skuter elektryczny - akumulatory żelowe
Marka GreenStrike.pl powstała w 2009r. Jej celem jest propagowanie, montaż, sprzedaż, serwis oraz rozwój pojazdów
elektrycznych. Już przez 4 lata skrupulatnie dążymy do założonego celu a świadczyć o tym może liczba sprzedanych
pojazdów oraz zadowolonych klientów którym pojazdy GreenStrike.pl służą w codziennych dojazdach do pracy, szkoły
lub pomagają w prowadzeniu biznesu w znaczącym stopniu redukując koszty podróżowania jak i utrzymania pojazdów.
Główne założenia według których specyfikowane są pojazdy GreenStrike.pl to: maksymalny zasięg, bezawaryjna praca,
wysoki komfort użytkowania, niska cena. Aby spełnić te założenia wszystkie pojazdy GreenStrike.pl montowane są w
Polsce z części wysokiej jakości pod okiem doświadczonych inżynierów. W czasie montażu używana jest najlepsza
dostępna na rynku chemia (smary, kleje), dokładnie badana jest geometria pojazdu mająca na celu redukcję wszystkich
niepożądanych sił mogących ograniczać zasięg pojazdu jak i obniżać komfort prowadzenia. Do zasilania wszystkich pojazdów
GreenStrike.pl stosujemy tylko i wyłącznie akumulatory najwyższej jakości o przeznaczeniu stricte do pojazdów elektrycznych.
Tylko takie akumulatory mogą zapewnić daleki zasięg jak i bezpieczną, bezawaryjną pracę układu napędowego a w efekcie
zadowolenie klienta. Poniżej przedstawiono zdjęcie prezentujące gotowe skutery po montażu przeprowadzonym w naszej
firmie.



Pojazdy elektryczne, skuter elektryczny - akumulatory żelowe

 

Układ napędowy GreenStrike.pl

Jest wiele dróg jakie można obrać podczas projektowania układu napędowego. Wszystkie pojazdy Greenstrike.pl wyposażono w napędy oparte na silnikach bezszczotkowych sterowanych przekształtnikowo (BLDC). Taki typ napędu zapewnia odpowiednią moc, niskie zużycie energii oraz długotrwałą, bezawaryjną pracę. Konstrukcja silnika pozwala na umieszczenie go w piaście koła przez co wyeliminowane zostały wszelkie przekładnie pasowe, zębate. Doprowadziło to również do obniżenia kosztów użytkowania przez brak konieczności wymiany pasków napędowych łańcuchów, zębatek, wariatorów, sprężyn naciągowych, rolek ślizgowych, smarowania podzespołów trących. Silnik tworzy z piastą koła hermetyczne całość co w połączeniu z brakiem szczotek węglowych komutatora oraz z uszczelnionymi łożyskami tocznymi daje bezawaryjną, cichą pracę. Niech o niezawodności stosowanych silników świadczy fakt, że przez cztery lata testów przeprowadzonych przez naszych pracowników jak i naszych Klientów, przejechanych tysięcy kilometrów nie zanotowaliśmy ani jednej uszkodzonej jednostki napędowej (silnik+sterownik). Szeroka gama silników daje możliwość dopasowania mocy do konkretnego zadania jakie spełniać ma pojazd GreenStrike.pl.

Akumulatory

We wszystkich pojazdach GreenStrike.pl stosujemy zarówno akumulatory siliconowe jak i LiFePo4 (litowo-żelazowo-fosforowe). Wybór wersji uzależniony jest od upodobań klienta.
Akumulatory siliconowe GS4820 cechuje niski koszt zakupu, wysoka żywotność, niski koszt naprawy jak i daleki zasięg pojazdu wyposażonego w ten typ akumulatorów. Przede wszystkim niskie koszty zakupu jak i wysoka wytrzymałość powodują, że akumulatory siliconowe znajdują zastosowanie w pojazdach użytkowanych w biznesie.
Akumulatory litowe (LiFePo4) GS4822 to doskonały wybór dla osób ceniących niska masę pojazdu. Mniejsza masa zastosowanych baterii akumulatorów powoduje redukcje masy całego pojazdu przez co staje się on łatwiejszy w codziennym użytkowaniu. Redukcja masy nie pociąga za sobą zmniejszenia zasięgu pojazdu elektrycznego. Konstrukcją akumulatora LiFePo4, pozwala zgromadzić więcej energii w jednym kg masy w porównaniu z akumulatorami siliconowymi.

Parametry stosowanych akumulatorów dostępne są na naszej stronie www.greenstrike.pl/akcesoria.

Wymiana akumualtorów

Akumulatory będące źródłem zasilania pojazdów GreenStrike.pl w energie elektryczną zostały umieszczone pod siedzeniem. Takie umiejscowienie daje użytkownikowi możliwość szybkiej wymiany zestawu akumulatorów. Baterie akumulatorów podłączone są do instalacji elektryczne pojazdu za pomocą szybkozłączy wysokoprądowych. Odłączenie oraz wyciągnięcie akumulatorów z pojazdu trwa około 15 sekund. Niski czas wymiany akumulatorów jak i prosta obsługa pozwalają na stosowanie wielu zestawów zasilających do obsługi jednego pojazdu. Takie rozwiązania stosowane są z powodzeniem w firmach cateringowych, pizzeriach, firmach kurierskich. W celu ułatwienia ładowania większej ilości zestawów zasilających jak i ich dysponowaniem, stworzona została grupa rozwiązań GreenStrike.pl "ZMIEŃ I JEDŹ". Więcej informacji na temat rozwiązań "ZMIEŃ I JEDŹ" znajdziecie Państwo na naszej stronie www.GreenStrike.pl w zakładce "DLA BIZNESU".




  

Ładowanie akumulatorów

Ładowanie zestawów zasilających Greenstrike.pl można przeprowadzić w dwojaki sposób.
Pierwszą metodą ładowania jest ładowanie akmulatorów znajdujących się w niecce skutera pod siedzeniem. Metoda ta polega na podpięciu ładowarki wtyczką niskonapieciową do gniazda znajdujacego się w obudowie skutera. Zdjęcie poniżej przedstawia umiejscowienie gniazda ładowania w obudowie skutera.


Drugim sposobem ładowania na jaki pozwala konstrukcja pojazdów Greenstrike.pl jest odłączenie zestawu zasilajacego od instalacji skutera i wyciagnięcie akumulatorów poza obudowę pojazdu. Kolejnym krokiem jest podłączenie za pomocą trójnika ( element dostarczany w zestawie wraz ze skuterem) ładowarki bezpośrednio do zestawu akumulatorów. Ta metoda pozwala na ładownia akumulatorów w garażu, piwnicy lub wszedzie tam gdzie spełnione są wymogi bezpiecznego procesu  ładowania akumulatorów. W tej metodzie możemy również skorzystać z systemu wymiany oraz ładowania akumulatorów "ZMIEŃ I JEDŹ".

 

 

Copyright © 2003 - 2011 Green Strike